Būsimas lankytojų srautas

Lietuvoje SEO yra sąlyginai naujas dalykas todėl dar daug naudingų įrankių kuriais jau senai sėkmingai naudojasi užsienio specialistai nėra pritaikyti Lietuvai. Kaip pavyzdžiui yra sudėtingai tiksliai numanyti galimą lankytojų srautą užimant konkrečią poziciją paieškos sistemoje pasirinktu raktažodžiui. Šiame video klipe optimizavimo paieškos sistemoms tema Google Adwords pagalba mes galime labai paprastai apskaičiuoti paieškos apimtis bet kokiu jums rūpimu raktažodžiu realiu laiku.
Taigi, prisijungę i Google adwords, susikuriame reklaminę antraštę (norintiems išleisti mažiau siūlyčiau ją kurti kuo nepatrauklesnę akiai :) ), nustatome mažiausią paspaudimo (cpc) kainą ir leidžiame reklamos kampaniją. Po 24h jau turime rezultatus. Sakykime, kad reklama buvo parodyta 1000 kartų, kas reiškia kad jūsų pasirinkto raktažodžio tą dieną ir ieškojo 1000 kartų.

Filmuotoje medžiagoje yra taip pat pateikiama „spaudžiamumo“ statistika užimant kažkurią iš pirmų dešimties pozicijų Google paieškos sistemoje. (Plačiau apie tai galite skaityti šiame straipsnyje.) Pagal ją ir apskaičiuojame, kad mūsų atveju užimant pirmą poziciją google.lt pasirinktu raktažodžiu sulauksime 421 lankytojo.

VN:F [1.9.5_1105]
+3

  1. avatar seopro

    Gana sudėtinga būtų prasitestuoti taip paprastam interneto vartotojui ar mažiau susidūrusiam su AdWords. Ypač konkurencingose srityse.
    Beje šita statistika tinka tik tada, kai nėra daug AdWords reklamų rodoma, nes tada tie procentai gerokai keičiasi.
    Dabar prie AdWords skelbimų galima ir pvz. įmonės adresą išvesti, tai skelbimai užima dar didesnį plotą. Visi organic įrašai slenka žemyn ir automatiškai mažėja jų CTR.

    VA:F [1.9.5_1105]
    0

Jūsų atsiliepimas

Gairės: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .