Pozicijos paieškos sistemose

Optimizuodami tinklapį paieškos sistemoms mes ir siekiame aukštesnių pozicijų paieškos sistemose. Tiksliau siekiame užimti vietą tarp TOP3 svetainių. Žemiau pateikiame atvaizduotą labiausiai spaudžiamų vietų grafiką. Kaip matote žmogaus žvilgsnis yra sutelktas į kairį viršutinį kampą ir labai retai kasnors susidomi dešiniajame kampe esančiais mokamais rezultatais. Nors pagrindinį susidomėjimą sukelia trys aukščiausiai esantys rezultatai, tačiau ir penktoje pozicijoje esantis tinklapis sąlyginai sulaukia nemažai susidomėjimo.

Pozicijos paieškos sistemose

Šioje lentelėje patekiami „spaudžiamumo“ duomenys procentaliai.

Pozicija Paspaudimai %
1 42.30%
2 11.92%
3 8.44%
4 6.03%
5 4.86%
6 3.99%
7 3.37%
8 2.98%
9 2.83%
10 2.97%
11 0.66%
12 0.56%
13 0.52%
14 0.48%
15 0.47%
16 0.39%
17 0.36%
18 0.34%
19 0.32%
20 0.30%
21 0.29%
31 0.12%
41 0.07%

Žinodami mėnesinį konkretaus raktažodžio ieškomumą, remdamiesi šiais duomenimis galite apskaičiuoti konkretų lankytojų kiekį esant konkrečioje pozicijoje.

VN:F [1.9.5_1105]
+11

  1. avatar pilotaz

    vienu zodziu naudinga :)

    VA:F [1.9.5_1105]
    +2
  2. avatar AlkoMotyvas

    Kaip sužinoti menesinį raktažodžio populiarumą?

    VA:F [1.9.5_1105]
    +1
  3. avatar A.V

    Naudinga tai taip, bet nieko naujo, viskas desninga ir seniai zinoma.
    Vat jei butu paiskeja kad 3 vieta nedaug atsilieka nuo pimos tada…

    VA:F [1.9.5_1105]
    +1
  4. avatar seopro

    Reikėtų gerokai sumažinti šiuos procentus (ypač top3), nes AdWords reklama virš nemokamų rezultatų gali užimti net 3 pozicijas, ko pasekoje, nemokami rezultatai slenka žemyn (atitinkamai ir % mažėja).

    VA:F [1.9.5_1105]
    +3
  5. avatar Martynas Buivys

    seopro, žiūrint ką tu vadini „gerokai“. Adwords reklamą paspaudžia 2/3 google paieškos sistemos vartotojų.

    VA:F [1.9.5_1105]
    +1
  6. avatar vladas

    ar situose duomenyse atsizvelgiama i reklamu skaiciu? Manau duomenys nevisai tikslus, bet info idomi.

    VA:F [1.9.5_1105]
    0

Jūsų atsiliepimas

Gairės: , , , , , , , , , , , , , .